vrijdag 18 november 2016

Awkward moments

zoveel mensen, zoveel wensen...






Chanteer me...

Of ik even een filmpje of een foto van hem wilde maken toen hij in beeld was en ik moet het dan vooral niet aan al mijn vriendinnen laten zien. Deze vraag krijg ik regelmatig te horen. Dit soort mannen kicken erop als ik ze film of een foto van ze maakt terwijl ze daar naakt zitten en dan moet ik ook nog eens tegen ze zeggen dat ze een klein pikkie hebben ;'). Ze willen zich hulpeloos voelen...
Als ik dit soort vragen krijg dan ga ik er altijd wel op in maar ik probeer ze wel eerst zo lang mogelijk bezig te houden voordat ik pas echt mijn telefoon erbij pakt. Ik stel ze dit soort vragen:


-'Vind je het spannend als ik dit straks aan al mijn vriendinnen laat zien? Ik denk dat ze namelijk heel hard gaan lachen...' 
(Heel gemeen :D, maar dit is echt wat ze willen horen.)
-'Ga je dan wel alles doen wat ik zeg? Anders laat ik het aan al mijn  vriendinnen zien'... 
(Zucht... Je kan ze wel hele leuke dingen laten doen, want ze doen werkelijk ALLES voor je)
- 'Ik wil dan wel dat je VIP met me komt chatten anders doe ik het niet.' 
(Wanneer mannen dit niet doen dan ga ik eigenlijk ook niet zo ver op hun behoefte in. Dit is mijn voorwaarden, want als ik meerdere mensen in mijn box heb zitten dan ga ik natuurlijk niet ongegeneerd met mijn telefoon in beeld zitten.)
Ik moet ze natuurlijk ook wel laten zien dat ik echt deze foto's en filmpjes heb genomen en daar neem ik dan ook de tijd voor, tik tak. Maar no worries, ik verwijder de foto's en filmpjes altijd direct na het einde van het gesprek. 

Schelden als een viswijf

Hier heb ik dus totaal niks mee. Maar om toch bij de man te peilen wat hij hiermee bedoeld stel ik hem deze vragen:
-'Wat versta je onder uitschelden?'
(Soms blijkt daaruit dat het best onschuldig en willen ze gewoon een vrouw die hun "domineert", maar met scheldwoorden en iemands uiterlijk kleineren had ik in het begin best wat moeite. Maar inmiddels scheld ik erop los als een viswijf, iets met grenzen die vervagen...).



Take your clothes off!

'Full naked' ga ik nooit tijden het cammen. Ik wil dit niet, want wanneer ik dit niet doet dan laat ik niks meer aan de verbeelding over. Daar voel ik mezelf ook prettiger bij. Ik speel hun fantasie en ik ben van mening dat wanneer ik helemaal naakt ga er niks spannends meer aan is. Ik draag altijd zwarte hold up kousen met een jarretels. Daarnaast behoud ik graag mijn chique uitstraling, omdat ik toch graag classy blijf =).
Deze vraag krijg ik gelukkig niet heel vaak, maar wanneer ik hier toch mee te maken krijg dan geef ik ze deze antwoorden:
-'Ik houd mijn kousen aan, ze gaan lastig uit en ik moet ze voor de volgende klant dan weer aantrekken wat ook niet altijd even makkelijk gaat.'
-'Ik wil niet helemaal naakt, dat haalt voor mij de                     spanning er af.'
Dit zijn gewoon duidelijke antwoorden en mijn klant weet hierdoor gelijk waar hij aan toe is. Wanneer mannen het hier alsnog niet mee eens zijn dan zwaai ik ze uit mijn chatbox.


Moet je nodig?

Oké.... dit is echt YUK!, hier vind ik niks, maar dan ook echt helemaal niks sexy aan en het maakt rotzooi. Maar toch heb ik ook met deze vraag te maken gekregen. Ik vind het smerig en ik kan ook niet begrijpen wat er nou precies spannend aan is. Maar goed, ieder zijn ding ;)
-'Sorry, ik kan niet zo goed richten en ik heb een hekel aan dweilen.' 
Vaak nemen de mannen hier wel genoegen mee, alleen wanneer ze echt een fetish hebben voor plassende vrouwen dan gaan ze er weer vandoor. Maar dat bekijks plassen is niet voor mij niet weggelegd.



Komkommer erbij?

Of ik een komkommer in huis had liggen om er vervolgens van te gaan eten....Eh? Moet ik er van eten? Word mij niet eens gevraagd of ik hem ergens anders in wil stoppen? Maar nou voel ik er niet zo veel voor om een komkommer in mezelf te stoppen, dat vind ik zonde van de komkommer ;). Maar komkommers zijn wel lekker. Dus uiteindelijk zat ik ineens een komkommer, in slakkentempo, te eten tijdens mijn webcam sessie.



De schaar erin!

Ik kreeg ooit ook eens de vraag of ik een schaar had liggen en daar mijn string mee kapot wilde knippen terwijl ik hem nog aan had...En daar zou ik €40 voor krijgen in de vorm van een Tip. Ik had een string van €2 aan, dus de keuze was niet zo moeilijk...


Verder heb ik nog meer vreemde verzoekjes gekregen én uitgevoerd zoals:
-Of ik mezelf als een hoer op wilde maken, sure.. why not :D
-Mezelf wel 10 keer verkleden, want ik moest even mijn wintercollectie showen  (in de zomer).
-Of ik mezelf met olijfolie wilde insmeren, tuurlijk!
-Of ik slagroom in huis had en dit op mijn borsten wilde spuiten om het er vervolgens zelf van af te likken, jummie.
- Of ik m'n haar wilde opsteken of in 2 staartjes wilde zetten.
- Of ik m'n slipje die ik toen aan had voor €80 euro te koop aan wilde bieden (wel gedragen natuurlijk)
- Of ik verkering wilde
-Of ik nog een geldslaaf nodig had om mijn bankrekening te spekken, jep! Kom maar!



Liefs Aphrodite's Secretღ 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie!