donderdag 28 september 2017

Blunders #1

Ik en blunders gaan hand in hand door het leven dus deze kan ik niet achterwege laten hier op mijn blog.

_________________________________________________________________________________

Op een rustige avond ging ik even online. Mijn man was ook in de kamer aanwezig. Ik kreeg een klant en had mijn webcam aan staan. Tussendoor zat ik gewoon met mijn man te kletsen, wat ik eigenlijk heel vaak doe, de camera had ik zo gericht dat mijn hoofd niet in beeld was. Toen kreeg ik ineens een verzoekje van de klant. Of ik een buttplug in wilde doen. Hier had ik eigenlijk niet zo veel zin in. Ik vertelde aan mijn man dat er aan mij gevraagd word of ik een buttplug wilde gebruiken. Mijn man vond dat natuurlijk helemaal leuk en die zei dat ik dat gewoon moest doen! Zegt mijn klant ineens: "Waarom vraag je niet of je vriend die buttplug bij je erin stopt?!"
Ik: "Ehhh, wat?"
Klant: "Je geluid staat aan, sufferd!"....

Ik: HAHAHAHA, oké doei.
*Klikte snel op het kruisje rechts boven*

_________________________________________________________________________________


Tijdens een drukke avond cammen kwam ik in contact met een jongen. Hij had een vrolijk karakter en leek wel een beetje zenuwachtig, hij had echt zo'n zenuwachtige gniffellach. Ik zelf stond een beetje op de automatische piloot omdat ik nogal moe was en als ik moe ben dan kan ik nog weleens melig worden. Dus ik begon het hele riedeltje weer van vooraf aan. 'Hoi. Hoe is het? Waar kom je vandaan? Kom je hier vaak? Waar hou je zoal van?'
Deze leuke, vrolijke jongen beantwoorde al mijn vragen en stelde wedervragen terug.
Uiteindelijk hadden we het gesprek best goed op gang gebracht. Totdat er een stilte viel en ik de jongen weer zenuwachtig zag lachen. Dus ik vroeg hem weer "Waar hou je van?"
De jongen was nog steeds aan het lachen en zei: "van tongzoenen en strelen."
Ik: "Oja...vind ik ook heel geil, je weet vast wel hoe je een vrouw moet verwennen." (Blablabla)
De nog steeds lachende jongen antwoordde: "Ja, maar dit had je al gevraagd aan me."
Ik: "O, daar zal ik wel overheen gelezen hebben."
Klant: "Oké." En hij begon nog meer te lachen.
*Stilte*
Ik ging dus even snel teruglezen en ik had deze vraag dus al echt eerder gesteld en bijna precies hetzelfde gezegd als tijdens de tweede keer.
Toen begon ik me toch ineens te lachen en niet zo een klein beetje ook. De jongen begon met mij mee te lachen waardoor ik alleen maar nog harder moest lachen. Elke keer wanneer ik naar zijn gezicht kreeg begon ik weer keihard te lachen.
Ik: "Sorry hoor, ik had het dus echt al gevraagd."
De jongen: "Ja, het is ook dinsdag he =P"
Ik: Ja, daar zal het wel aan liggen, ik heb nog steeds last van een jetlag van het afgelopen weekend."
Ik probeerde weer het gesprek met hem aan te g
aan, maar elke keer als ik naar zijn gezicht keek voelde ik weer de slappe lach opkomen...  Het was hopeloos ;')
De jongen zat geamuseerd toe te kijken.
En toen ineens was hij weg....
*Hahahahaha*
Ik heb hem een aantal dagen later toch nog een keer gesproken en heb hem toen oprecht gevraagd of ik hem niet had weggejaagd met mijn gelach. Hij antwoordde: "Nee joh, mijn laptop viel uit. blablabla, 

Ik: Tsja, die verdomde dinsdag ook  he! ;)" En weer kon ik het niet opbrengen om normaal tegen hem te doen. 
_________________________________________________________________________________


Ik zat in de woonkamer achter mijn laptop en mijn man was een beetje aan het rommelen in dezelfde kamer. Ineens ging mijn telefoon af. Omdat ik druk bezig was met andere dingen nam hij mijn telefoon op: 'Hallo' zegt hij, niet in de gaten wie er aan de andere kant van de lijn zat. 'Hoi schatje, ik zag je profiel en het ziet er echt super geil uit...' klonk een zware mannenstem aan de andere kant van de lijn.

_________________________________________________________________________________


En zo heb ik nog wel meer opmerkelijke dingen meegemaakt zoals:

- Mijn shirt niet uit kunnen krijgen omdat hij blijft hangen aan een oorbel (moet je je voorstellen hoe dat eruit ziet achter de cam)

-Mijn string niet uit kunnen krijgen omdat ik ik hem ónder mijn catsuit heb aangetrokken, wat zich erin resulteert dat hij vast komt te zitten tussen mijn kousen.
- Speeltjes uit mijn handen laat vallen, ik ben namelijk best onhandig.
- Zomaar ineens de slappe lach krijgen om iets wat ik zelf gezegd heb.
- Heel onhandig en stuntelig op de bank moeten staan terwijl ik naaldhakken aan heb waar je u tegen zegt, stel je voor dat mijn hak in de bank gespiest wordt, dat probeer ik te allen tijde te voorkomen.
-Perongeluk tijdens een webcamsessie tegen mijn man praten waarna ik vervolgens mag uitleggen tegen wie ik aan het praten was, want ik was immers alleen. "Ik praatte tegen mijn hond, dat doe ik altijd."
-Een tampontouwtje die ineens tevoorschijn komt en vervolgens mogen uitleggen dat ik ongesteld ben: weg klant. (lang leve de beppies!)
- Een hevige loopneus krijgen tijdens het deepthroaten van een dildo, maar dan ook echt...




Liefs Aphrodite's Secretღ 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie!