maandag 9 oktober 2017

Knijpers

Laatst had ik wel een hele geile webcamsessie met een anonieme man. Normaal doe ik nooit zo snel mijn slipje uit bij een klant die zelf aangeeft niet over een webcam te beschikken, oftewel zijn webcam niet durft aan te zetten. Maar bij deze man was er een onwijs goede klik. We praten over van alles en nog wat en hij wist precies de juiste dingen te zeggen. Soms heb je dat weleens, als webcamgirl, dat sommige mannen toch wel heel erg leuk kunnen zijn ;)


Hij vraagt aan mij in wat voor stemming ik ben, of ik liever zelf de touwtjes in handen wilt hebben of dat ik doe wat mij gevraagd word. Ik koos voor het laatste. Hij vraagt of ik wat sexy speeltjes erbij wil pakken en ik moest vooral de knijpers niet vergeten. Ik moest ook iets anders spannends meenemen om hem te verrassen. Ik loop in mijn lingerie de trap op richting mijn slaapkamer waar ik mijn bunny vibrator uit mijn nachtkastje pak en ik gris een paar knijpers uit het knijpermandje, het zijn er zes. Zes knijpers, want ik moest er zes pakken van hem. Vervolgens loop ik  nog even naar de kast en pak daar een houten haarborstel met van die stekelige haren. Ik voel een kriebel onderin mijn buik... Dit gaat weer zo'n leuke sessie worden.
Ik ga weer terug op de bank zitten, schuif de laptop nog even recht en stel mijn webcam in een goede positie. Hij vraagt aan me of ik de spullen wil laten zien die ik zojuist heb gepakt. Trots laat ik je de knijpers zien, mijn vibrator en de houten haarborstel. Hij gaf aan dat hij het een hele goede keuze vond.

Hij: Doe je bh uit.

Langzaam maakte ik de haakjes los van mijn bh en liet hem voorzichtig naar beneden zakken. Hij vertelde hoe mooi gevormd mijn borsten en tepels zijn. 


Hij: En dan pak je nu de haarborstel erbij en dan wrijf je met de haartjes over je tepels heen zodat ze klaargemaakt worden voor wat straks komen gaat. 


De haartjes voelde ruw aan en de tintelingen in mijn tepels namen toe. Ik voelde de kriebels in mijn onderbuik weer opkomen. 


Hij: Nu pak je de knijpers erbij en zet er één op je tepel.


Ik pakte een knijper en zette hem voorzichtig op mijn tepel. Het gaf een heerlijk trekkend en prikkend gevoel. Mijn andere tepel moest ik ook doen. Het prikkende gevoel in mijn tepels stroomde naar beneden en uitte zich in een golf van geilheid onder in mijn buik. Ik vraag mezelf af wat je nu met me van plan ben.


Hij: Trek nu je string uit.


Ik aarzel geen seconde en trek mijn string van mijn billen naar beneden. Hij vertelde me dat hij de geilheid in mijn ogen zag. Ik kon alleen maar knikken....


To be continued...



Liefs Aphrodite's Secretღ 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie!