vrijdag 23 september 2016

Even wat meer over mij...



#Love: Ik ben gek op dieren, de natuur, hou van lezen, zingen, creatief bezig zijn met van alles en nog wat, schrijven en muziek.


#Hate: Onrecht, vroeg naar bed gaan en vroeg opstaan, alles wat met kinder- en dierenleed te maken heeft.



Aphrodite is natuurlijk niet mijn echte naam en ook niet de naam waaronder ik actief aan het cammen ben. Maar wat wel allemaal waar is, is dat ik 25 jaar jong ben en getrouwd ben met mijn grote jeugdliefde. Ik ben een moeder van 2 kinderen en ik heb 2 honden. Ik ben geboren en getogen in Nederland. 


Vroeger was ik best een verlegen meisje...
Jongens waren maar... meh. Leuk om mee om te gaan, want ik was zo'n meisje die alleen maar met jongens omging, en af en toe mee te 'experimenteren'. Ik was als puber ook zeker niet een meisje die met elke jongen naar bed ging. Dat lag er niet aan dat ik geen aandacht kreeg van jongens, want die kreeg ik wel degelijk. Maar ik was best wel verlegen. Ik ben op mijn 16e ontmaagd, want dat vond ik zelf wel een mooie leeftijd. Terwijl de meeste van mijn vriendinnen allang ontmaagd waren, was ik daar zelf gewoon niet zo erg mee bezig. Mijn man leerde ik op mijn 17e kennen en met hem samen werd ik pas echt seksueel actief. Natuurlijk heb ik voor die tijd wel een paar scharrels gehad die ik uiteindelijk maar op één hand kan tellen.

Ik denk dat ik 5 jaar geleden nooit achter de webcam had durven zitten om met andere mannen te kletsen, laat staan dat ik uit de kleren zou gaan voor een wildvreemde. Ik was mezelf er helemaal niet van bewust dat het überhaupt mogelijk was om vanuit huis achter de webcam te werken en op deze manier mezelf, en de mannen natuurlijk, te plezieren en grof geld te verdienen. 

                                              

Maar toch leek het me wel leuk om webcamgirl te worden
Omdat ik opzoek was naar thuiswerk belandde ik vanzelf elke keer weer op sites waar heel mooi verteld werd waarom je een webcamgirl zou moeten worden. Het zou toch één van de beste thuis verdiensten zijn. Nadat ik me verder had ingelezen en het idee me steeds meer aan begon te staan, de spanning wat het met zich mee brengt vond ik het leukste eraan, struinde ik het internet af. Zo kwam ik terecht op verschillende webcam platformen waar je jezelf kan inschrijven als webcammodel.

Ik schrok eigenlijk wel van de verdiensten, want die waren zeker niet mis! De nadelen wogen voor mij niet op tegen de voordelen. Ik zou mijn eigen werktijden kunnen bepalen en gewoon werken wanneer ik zin had of het mij uitkwam. Ik ging gewoon lekker anoniem, want je hoeft echt niet perse uit de kleren. Ik mag zelf mijn grenzen bepalen, er wordt je niks verplicht. 


Nadat ik het met mijn man had besproken en bij hem had gepeild wat hij er van vond schreef ik me in bij een webcamplatform.



En toen had ik mijn eerste camsessie...


Ik vond het echt behoorlijk spannend en toch ook wel heel erg leuk.

Zo begon ik helemaal anoniem in beeld. Ik hoefde niet met mijn gezicht in beeld, ook deed ik heel weinig seksuele handelingen. Inmiddels cam ik gewoon met mijn gezicht in beeld en ga ik ook bijna helemaal uit de kleren (als ik zin heb, haha). Nadat ik een beetje in de gaten had wat er te beleven valt tijdens het webcammen begon ik er ook echt plezier in te beleven. Mijn man vindt het trouwens ook erg leuk om vanaf de bank mee te kijken.


In het begin deed ik het cammen niet constant, eigenlijk gewoon wanneer ik er zin in had. Maar sinds heden zit ik best wel vaak achter de webcam, minstens 4 keer per week probeer ik er wat tijd in te steken. Inmiddels heb ik al een grote vaste klantenkring opgebouwd.


Liefs Aphrodite's Secretღ 



Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie!