zaterdag 24 september 2016

Mijn eerste keer achter de cam

Mijn allereerste keer achter de webcam weet ik nog precies, dit was ongeveer 3 jaar geleden.
Ik vond het doodeng, maar aan de andere kant ook heel spannend. Ik wist namelijk totaal niet wat ik kon verwachten...



Nadat mijn profiel was goedgekeurd ging ik gelijk aan de slag

Het goedkeuren van je profiel gaat heel erg snel, meestal kan je binnen 24 uur aan de slag. Mijn eerste keer deed ik bij islive. 
De verdiensten bij islive liggen rond de 0,18 cent p/m per bezoeker. Dit lijkt op het eerste gezicht niet zo heel veel maar vergeet niet dat je in een chatbox aan het chatten ben waar meerdere mensen zich bij kunnen toevoegen. Je praat dus met verschillende mannen en hierdoor kunnen de verdiensten per minuut aardig oplopen. Ook wanneer je met iemand privé gaat zijn de verdiensten een stuk hoger.
Bij het cammen krijg je altijd per minuut uitbetaald, je verdiensten kan je bijhouden op je profiel. Dat vind ik altijd wel super handig omdat het natuurlijk erg leuk is om te weten hoe hoog je verdiensten oplopen.

Ik was doodzenuwachtig...

De eerste keer deed ik op mijn bed, ik trok een bh en een string aan met daarover een babydoll. Vervolgens ging ik gewoon lekker op bed zitten met mijn laptop voor me. Eenmaal online moest ik wachten (wat was dat vreselijk, haha). Terwijl het wachten eigenlijk niet eens zo heel lang was, want na nog geen 10 min kreeg ik iemand in mijn chatbox. Ik wist eigenlijk niet waar ik het zoeken moest...

Eigenlijk had ik best een redelijk normaal gesprek...

We hadden gewoon een normaal gesprek. Tussendoor was ik een beetje aan het teasen. Ik had wel aangegeven dat het met mijn eerste keer was en dat ik het allemaal best wel spannend vond. Maar de jongen in kwestie was heel aardig. Verder dan mijn lichaam aan alle kanten laten showen ben ik niet gegaan. Ik heb me ook niet uitgekleed want dat durfde ik nog niet.
Eigenlijk was het best awkward om aan jezelf te zitten terwijl een vreemde toekijkt. Al helemaal wanneer je eigenlijk niet weet wat diegene van je verlangd. Maar spannend was het ook. Eigenlijk vond ik het best leuk om te doen. Je bent echt niet alleen maar met seks bezig, hoewel je het natuurlijk zo plat kan maken als je zelf wil. De meeste mannen willen zelfs alleen maar gezellig kletsen.




Liefs Aphrodite's Secretღ 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie!